Hos K5 kan du benytte din helseforsikring. Vi har avtale med de fleste helseforsikringsselskap. Er du i tvil hvordan du går frem? Ta kontakt med oss, så guider vi deg gjennom prosessen. Om vi er i tvil, eller ikke oppnår de resultatene vi ønsker til tilmålt tid, vil vi alltid be om en ny undersøkelse og mening fra en K5 kollega. Dette er alltid uten merkostnader for deg som pasient og forsikringsselskap, og bidrar til at vi alltid bruker de ulike ressursene vi har tilgjengelige på huset på best mulig måte. Alle K5-behandlere har ulik og unik spesialkompetanse. Vi har ukentlige møter der vi diskuterer spesifikke pasient caser internt, dette for å best mulig hjelpe deg som pasient på kortest mulig tid. Vi innhenter også ekstern ekspertise fra våre verdifulle kontakter, som for eksempel nevrokirurgisk eller fysikalsk medisinsk vurdering når det er nødvendig.

Velg forsikringsselskap for å lese om hvordan det fungerer

If bruker Nordic Netcare som underleverandør på sin behandlingsforsikring. Du som kunde får en henvisning som deles med oss på K5 via en digital portal. Det eneste du trenger å gjøre er å ta kontakt med oss for å sette opp time, eller bruke onlinebookingen vår.

Vi direktefakturerer Storebrand forsikring for våre kunder. Du trenger ingen henvisning til fysioterapi så du kan ta direkte kontakt med Storebrand. Du får da et saksnummer og dette tas med til oss ved første behandling. Time bestiller du direkte hos oss på onlinebooking eller telefon 47879600.

Gjensidige forsikring bruker Falck helse som samarbeidspatner. Som kunde tar du kontakt med Falck for å få godkjent behandling hos oss og fakturering går deretter fra oss via Falck helse til Gjensidige.

Vertikal Helse bruker Nordic Netcare som underleverandør på sin behandlingsforsikring. Du som kunde får en henvisning som deles med oss på K5 via en digital portal. Det eneste du trenger å gjøre er å ta kontakt med oss for å sette opp time, eller bruke onlinebookingen vår.

Som kunde tar du selv kontakt med forsikringen. Du trenger ingen henvisning fra lege. Tryg bruker Falck helse som underleverandør, og vi på Klinikk 5 fakturerer direkte dit.

Vi har direktefaktureringsavtale med Sparebank1 Forsikring. Du som kunde må kun melde inn skaden hos forsikringen for å få godkjent behandling, denne godkjenningen tar du med til oss ved første time. Time bestiller du direkte hos oss.

DNB bruker If forsikring.

If bruker Nordic Netcare som underleverandør på sin behandlingsforsikring. Du som kunde får en henvisning som deles med oss på K5 via en digital portal. Det eneste du trenger å gjøre er å ta kontakt med oss for å sette opp time, eller bruke onlinebookingen vår.